Açıklamalar


* Dağıtım yapıldıktan sonra;

      Şubelere ait listeler PDF'ye aktarılmaktadır.

      Öğretmenlere ait listeler PDF'ye aktarılmaktadır.

* Derleme: Visual Studio 2017

* Amacımız en basit, en sade ve kullanımı en kolay ders dağıtım aracı olmak.


Kısıtlamalar


* 5 gün ve her bir günde 10 saat olmak üzere toplam 50 saat için tasarlanmıştır.

* Azami 32 Şube desteklenmektedir.

* 1 ve 2'li öbekleri dağıtabilmektedir.

* Sistemde bir Çıkmaz - Deadlock oluşabilir. Bu durumda programda biraz gevşetme yapmanız gerekebilir.

* En düşük 1366*768 ekran boyutlarında çalışır.

* Dağıtıma başlamadan önce başka uygulamaların çalışmadığından emin olunuz.

* Amacımız en basit, en sade ve kullanımı en kolay ders dağıtım aracı olmak.

HSM Ders Dağıtım Programı İndir


Yorumlar

  1. Mrb, program çok güzel çalışıyor, tüm dersleride yerleştiriyor, programı tamamla kaydet işini yapamadım, saat hala devam ediyor, PDF ye dökemiyorum.( dagıtımı tamamlanmış ders bulunmamaktadır , uyarısı veriyor) yardım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normal şartlarda Dağıtım tamamlandı. penceresinden sonra Program menüsünden PDF ye Yazdır diyerek pdf'ye dökümünü alabilirsiniz. Sizin söylediniz özel bir durum olabilir. İsterseniz hakkschedulemaker@gmail.com adresine .hkk dosyanızı gönderirseniz, ayrıntılı bakabiliriz.

      Sil
  2. Hocam merhaba sanırım MEB'in internetinde üyelik sayfasının açılmasını engelliyor. Programa giriş yapamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam bir sorun bulamadım. Bugün de MEB interneti ile açtım. Üyelik sayfası sıkıntısız açıldı. İyi çalışmalar.

      Sil
  3. Hocam merhaba ders dağıtım programınızı indirmeye çalışıyorum ancak dosya ve dizin bulunamadı hatası veriyor yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar. Tekrar deneyin lütfen. İyi çalışmalar.

      Sil

Yorum Gönder